Salata teška i svjetlost doručka – ruke su mi bile pune!

Jednom kada smo se ohladili, prošetali smo malo više na putu za ručak.

i pronašli ovaj kafić Mayan! Matt je jedno ljeto radio na arheološkom mjestu u Meksiku na Yucatanu, pa kad god vidimo Mayan uvučeni smo.

i bio sam uzbuđen kad sam vidio da je cijeli izbornik bio usredotočen na svježe organske sastojke!

Zapravo smo krenuli na popločani dio dvorišta i krenuli se unutra kad se otvorio stol. Hvala bogu jer je vani bilo parno!

alkohol mi nije pao na pamet sve dok nam vlasnik nije rekao o cvijeću hibiskusa sangrije napravljenom od organskog vina i bez dodanog šećera. Prodano! Bilo je sjajno i definitivno nije bilo baš slatko. Osvježavajuće. Nisam to stvarno osjetio, zbog čega nije bilo previše jaka (to je dobra stvar za ovu laganu!)

Došla je s dvije slamke i našalio sam Šopci za podizanje voća!

Živjeli na fakultetu!

Dječaci su htjeli neki guacamole, ali nisu htjeli dah luka ako je napravljen sa sirovim lukom. Pa je Matt pitao je li ih imalo, a vlasnik je odgovorio s “Ništa nije unaprijed napravljeno, pa ćemo to samo napraviti za vas bez njih.” Ne mogu dobiti puno svježiji od toga!

Pojeo sam pregršt čipsa s Guac – bio je ukusan

Naručio sam salatu od Yucatan za ručak s mangom, avokadom i mocarellom sirom . Lite i osvježavajući.

Kao i obično, Matt je ljuljao XXXXX vrući umak

Naručio je vegetarijanski omot s grahom, mangom, avokadom, hummusom, freskom Queso i povrćem.

Planirali smo dijeliti omot jer Matt nije bio baš gladan od bruncha, a pojeo sam oko 1/4 omota

To je bio savršen ručak < /u>. Volio bih da je Charlotte poslužila što više svježih sastojaka kao i ovi restorani na Floridi!

st. Augustin je prepun sladoleda, smoothieja i gelatoa, a ja sam ga planirao dobiti, ali istinito nakon ručka bio sam pun i nisam se osjećao kao da imam puno više prostora za sladoled. Možda večeras nakon večere!

Nakon nekih istraživanja i R&R krećemo u Jacksonville kako bismo upoznali čitatelja bloga na večeru u San Marcu!

Više postova iz Kath:

Merry 2018! Za novogodišnji vikend završavamo malo putovanje u Washington, D.C. Mazen se vratio u NC kako bi proveo vrijeme s Mattovom strani obitelji, pa smo Thomas i ja zaključili da bismo to trebali iskoristiti i učiniti nešto zabavno. Njegov prijatelj John pozvao nas je na večeru + koncert na NYE. Amtrak smo uzeli u subotu i proveli dvije noći u hotelu Kimpton Mason & Rook.

Ovo!

Volim hotele Kimpton i već godinama boravim u njima. Uvijek ga tražim kad moram rezervirati sobu u gradu. Prošle godine smo ostali u jednom u NYC -u, a Mason & Rook je također bio sjajan. Dekor je uvijek lagan, imaju sjajne kupaonice i toaletne potrepštine, postoji besplatan vinski sretan sat i besplatni WiFi, a ako se pridružite njihovom besplatnom programu nagrađivanja, dobivate kreditni kredit od 10 USD. Kimpton hoteli su jednostavno solidna usluga, prijateljski hoteli! (Čuo sam da su kupljeni, pa se nadam da se ništa neće promijeniti.)

Nadograđeni smo u Kinga studio bez ikakvog razloga osim sreće, a naša je soba bila tako lijepa!

Nakon što smo se smjestili, upustili smo se da nađemo muzej za popodne. Vani je bilo apsolutno hladno, a dok sam se spustio da hodam 1,5 milje da stignem tamo, Thomas je rekao “nije uspio” i nazvao Uber. Nisam se osjećao tako hladno u jako dugo vremena! Ne znam kako to radite sjeveroistočni.

Išli smo u Nacionalnu galeriju umjetnosti. Volio sam kako nije bilo ulaznica ili službenih posjeta – samo ste ušli i počeli pregledavati! Pejzažne slike bile su mi najdraže, ali volio sam i ovaj izložba Kerf -a iz 1700 -ih!

Poslije smo prošli na Union Market da bismo ga provjerili i imali neke ostrige za predjelo! Vratili smo se natrag u susjedstvo našeg hotela (toliko čekajući na hladnoću! Toliko je potrošeno na Uber!) I otišli u Le Diplomate na večeru. Nismo imali rezervaciju i na kraju smo jeli u šanku. Zapravo volim jesti u barovima jer više volim sjediti jedan pored drugog. To je ugodnije!

Imali smo ovaj bakalar soli i krumpir:

Imali smo i nevjerojatan kruh, čašu vina i podijelili frite od odrezaka za večeru sa strane zelene grah. Sve je bilo sjajno!

Sljedećeg sam jutra otišao u hotelsku sobu za vježbanje na brzo sesiju znoja (teretana je bila jako lijepa!), A onda smo se sreli s mojim srednjoškolskim prijateljem Mattom i njegovom suprugom i simpatičnom Mali dječak za doručak!

Pojeli smo na Slipstreamu – isto mjesto na kojem sam išao s Anne u rujnu – bilo je točno preko puta ulice! Thomas i ja podijelili smo jaja Benny i tost avokada s kremom od kozjeg sira. Plus kave i oj. Ukusno!

Rekli smo oproštaj s našim prijateljima i uputili se prema Ivanovoj kući na veliko širenje predjela!

da se nastavi…

Više postova iz Kath :

Ovo!

Imali smo dobar osjećaj da ćemo dobiti proljetni snijeg, ali nisam imao pojma koliko bi zapravo palo doručak! Mislim da smo dobili dobrih 5-6 ″-savršeni za sankanje i snježne kugle ili prvo žvakanje igračaka Star Wars!

gorivo. Irski soda kruh, grožđe, jaja.

Zatim smo se spajali i krenuli van!

Pauza za vruću čokoladu do vatre:)

Školski ručak na ne br. -Shool Day!

Imao sam gomilu grickalica za ručak: bademovi, grožđe, krekeri, tu vruću čokoladu, mrkvu i hummus.

Zatim smo se i iznova usmjerili i krenuli i krenuli Vani za II krug!

CVILLIANS, prvi baptist ima nekoliko sjajnih sankanja!

Post koji je dijelila Kath Young, RD (@Katheats) 21. ožujka 2018. u 11:18 PDT PDT

Ako ste hrabri, možete sankanje dolje narezati. To sam učinio jednom na trbuhu prije nekoliko godina i doslovno sam imao uho prepuno leda. Dakle, ostao sam na vrhu dok je Mazen Bodysurfed dolje!

Ostatak popodneva proveli smo uvijeni na kauč i pio vrući čaj. Uspio sam dobiti post s receptom završen kad je Mazen malo krenuo prema Mattu.

Imali smo puno zabave, ali nadam se da se ovaj snijeg brzo topi !!

Više postova iz Kath:

Jedan dan odmora, 5 dana uskoro će biti uključeno!

Sredinom popodneva žitarice + jam od šljiva-glad je pogodio u 16:00!

Radio sam cijelo popodne, a Matt i mama napravili su večeru – salatu od teriyaki škampi sa kupusom i graškom. Pretvarao sam se da sam uključen

Nemam recept – oprosti – naporan dan! Ali to je uključivalo kupus, grašak, pramenu, škampe, mrkvu i umak napravljen od sojinog umaka, meda i začina

Lillian je čekala vani na klupi da se tata vrati s posla

Evo ga!

Proslava se nastavlja – vino je ukusno

sa strane smo imali grožđe i sjajne ručice za berbu, prekrivene parm sirom

tjestenina bilo je odlično!! Nažalost, nisam imao puno apetita jer sam imao žitarice kasno popodne, ali imao sam dovoljno da budem lijepa večera

samo nekoliko grožđa jer smo nakon večere imali planove za mapice!

plus malo ovog

Nakon večere Matt i ja smo prošetali centrom grada kako bismo upoznali njegovog ujaka, tetke i rođaka za locopops!

Uvijek divno uhvatiti se s obitelji! Ovi momci su tako zabavna grupa –

Na pop frontu, dobio sam mango čili !! 100% mango s malo kajene (mislim!). Imao je okus kao mango, ali imao je toplinu začina. Yum!

mango čili je bio nešto što bi Matt obično dobio i dobio je ono što bih imao: krema lavande usušena u čokoladu! Njegovo je bilo bolje 🙂 Trgovali smo prema kraju

ukusne okuse svuda okolo!

Morao sam nekoliko minuta ranije ostaviti da bih se pregrupirao sa svojim sumnjivačima u konferencijskom pozivu i upravo završio. Moram ući u krevet – na horizontu je još jedan veliki grad!

Više postova iz Kath:

Kelsey i ja danas se ponovno sastajemo na Yogi One za 90 -minutni razred protoka. Tako sam uzbuđena što sam opet bila vruća jer sam se smrzavala otkad sam ustala jutros. Nemam pojma zašto odaberem smrznuti smoothie da započnem svoj dan!

Prošli tjedan imao sam zobeni mekinja prije joge, i osjećao se previše prepun na početku nastave, pa sam mislio da će danas biti dobar smoothie dan. Obožavam smoothie, ali oni me ne ispunjavaju toliko kao čvrsti doručak (a tekućine napuštaju želudac brže od krutih tvari, tako da nije čudo što me ni oni ne drže tako dugo).

Također sam mislio da će danas biti zabavan dan da isprobam jedan od Vega smoothie paketa koje sam morao uzorkovati. Vi znate da ne vjerujem u pudere, ali zaključio sam da ga ne možete pokucati dok ga ne isprobate, zar ne?

Ovo je približno onoliko dobro koliko možete dobiti u smislu da ste na biljci I svi prirodni – žuti protein graška, konoplja i smeđa proteina riže dovode do pregršt „zelene hrane. Za 120 kalorija, 14 grama proteina i 6 grama vlakana, ovaj prah je puno spakirao.

Uključen moj smoothie:

1 zrela banana1/3 šalice sirove zobe ~ 1/2 šalice smrznute Berries1/2 šalice mlijeka1/2 šalice vode (kako je preporučeno u smoothie paketu) Pregršt ledenih lana leda1/2 tbsp

Osim što me čini smrzavanjem, odličan je okus. Loooove zob u smoothieju! Jedva čekam da napravim još jedan smoothie Tofu-Out kao što sam imao u subotu-stalno razmišljam o tome koliko je to dobro. Vega puder nije ga učinio čudnim ili bilo što. Možda samo pomalo krede, ali to mi se sviđa, tako da to nije bila velika stvar. Vidjet ćemo koliko me dugo drži! I ja sam htio imati komad tosta, ali rekao sam sebi da prvo trebam piti smoothie i vratiti se na zdravlje ako sam još uvijek gladan, a ovaj me tip prilično dobro ispunio.

Kelsey i ja planiramo piknik nakon nastave! Prvo ćemo se istuširati, iako 🙂

Više postova od Kath:

Eats ovog tjedna. Salata teška i svjetlost doručka – ruke su mi bile pune!

preko noći zob pomiješan u smoothie s tijestom, namočen divljim vjevericama i heljdom!

dimljeni losos preko salate s avokadom, mrkvom i bleu sirom. Ovo je bila drugačija vrsta dimljenog lososa – filet umjesto tankih lox vrsta. Svidjelo mi se!!

poslužena s tostom s maslacem i jabukom s divlju vjevericu.

Lijepa salata prekrivena je burgerom bez bika, crvenim vrućim i plavim mrvicama, avokadom, sirom od bleua, celerom, paprikama i javorovim sezamovim bademima.

Smrznuti losos patty (marka Whole Foods) preko salate s povrćem i plavim sirom. Naranča. Cimet od cijelog pšenice vrtlog kruha.

Ručak u Great Harvest !! Naši najbolji dodaci sendviča kao salata – plus pesto parmesan vrtlog!

Drugi hamburger bez bull -a u mom paketu na salati za rukulu s kozjim sirom, mrkvom i rastrganim komadima kruha crunch

S kruškom!

Torta se pojavljuje na maminom grupu Meetup !!

Nevjerojatna kapuccino pjena u šetnji

tofu za večeru!

pečena u pećnici od 400* oko 40 minuta na stalak za hlađenje i poslužena s umučenim gljivama i keljma. Svi su se ugurali u mješavini 50/50 w loss sastav pogledajte ovu stranicu mješavine glazure praline senfa dr. Petea i sojinog umaka.

Izvadite sushi! Matt je radio kasno i nisam uspio na svom planiranom obroku s crockpot -om. Sljedeći tjedan!

California Roll. Philly Roll. Spider Roll (ljubav!). Tempura Slatki krumpir (bilo je dobro!)

Ugodan vikend!

Više postova iz Kath:

Sjedim ovdje pijuckajući svoju pjenušavu kavu u subotu ujutro i pomislim: “OMG, još nisam napisao svoj subotnji post!” Moja adaptacija bila je nevjerojatna za našu obitelj i omogućila mi je toliko više vremena da provedem s njima. Dakle, evo me, druga šalica Joea u ruci, spremna za podijeliti neke od sjajnih jela ovog tjedna:

doručak

Shipped Banana OatMead s heljdom izmiješanom (moja nova omiljena kombinacija teksture !). Još heljda na vrhu s kokosom i suncobranom –

Volio bih početi piti (jesti?) Više smoothieja, ali uvijek sam raspoložen za nešto vruće u ovo doba godine. Da bih se napumpao za smoothie, sve sastojke stavio sam u hladnjak noć prije, pa sam se samo morao uklopiti ujutro. Perk je bio manje vremena iz kreveta -> doručak u AM!

Ovaj smoothie bio je mješavina smrznute miješane bobice, smrznute breskve, pola banane, 1 šalica mlijeka i 1/2 šalice grčkog jogurta. Tostirana velika žetva irskog soda kruha sa strane.

francuski tost !! Napravljen od irskog soda kruha (nije mi bio najdraži jer nije bio gust i tijesto poput našeg kruha od cijelog zrna). Prekriveni bananama i divljim vjevericama, koje su se upravo promijenile u divlje prijatelje maslaci!

Ručkovi

salata + ostatak zelenog graha + ostatak Slatki krumpir klinovi s kokosovim maslacem + ISB + avokado + siggi’s Jagoda!

Dimljena salata od haringa napravljena s trgovcem Joeom dimljenom haringom, mrkvom, celerom, crvenom paprikom, dodirom majona i senfa. Posluženo preko špinata sa ISB -om sa strane – topljeni maslac na vrhu.

Još jedna salata – ovaj put prekrivena salatom od ostatka leće koju sam napravio za večeru (stvarno bih trebao prvi put pokazati večere jer tako često koristim ostatke!) S avokadom, kozjim fetama i vrtom jedenih čipsa od slatkog krumpira ( Još uvijek zaljubljen)

Opuštanje quiche (vidi večere) s više iste salate i nekoliko sjajnih žetvi gouda i čvrstog kruha !!

Večera

Ovaj je ovaj bio je nevjerojatan – halibut pečen s limunom i parmezanom s kuhanim crvenim krumpirom (i više parm sira) i umakom brokule s kapljicama s ribe (i više sira!) Na vrhu!

quiche krug 2. {Evo 1! Sa salatom

salata od leće sa tikvicama butternuta, ovratnicima, orasima i fetama [recept koji dolazi ovaj tjedan!]

i na kraju, piletinu s herbed -crockpot s rižom i briselskom klice. Grčki jogurt sa strane. [Pola recepta koji dolazi ovaj tjedan…]

Bio je to kratak tjedan zbog našeg putovanja u ćelavu glavu. Prešao sam iz palmi do snijega – 9 inča !!

Vidite grane dolje na gornjoj fotografiji? Snijeg je bio toliko vlažan i težak da je naše veliko dvorište imalo problema: (Još uvijek postoje neke viseće grane, pa se sada bojim hodati ispod drveta!

Nisam vidio toliko snijega u Godine !! Zapravo smo zatvorili pekaru za taj dan i spušteni kod kuće. Vrlo zahvalno nismo izgubili snagu kao što su to učinili mnogi oko nas. No, sada se sve to rastopilo – prognoza ovog vikenda kaže 60*!

Mazen pozdravi i da je ponosan što je u 90. postotku za visinu i težinu na njegovom 6 -mjesečnom pregledu! Strana obitelj njegovog oca ima neke visoke, visoke gene, tako da mislimo da je možda izvukao više iz Y nego X u toj kategoriji (s obzirom na to da sam 5’2 “, a liječnici su mi predviđali da sam visok 4’11” kad sam odrastao!)

Ugodno su u subotu!

Večere za bilješku!

Napravio sam veliku lonac čilija za hladnu noć i spasio pola za novu mamu koju sam otišao u posjet u posjet . Ova juha sadržavala je govedinu, pinto grah, leću, smrznuti kukuruz, smrznuto Zeleni i konzervirana rajčica, plus čili u prahu, kumin i češnjak u prahu.

volio je dodavanje leće, a smrznuto zelje bilo je tako lako dodati za pojačanje prehrane.

Nakon što smo napravili sporo kuhanje svinjetine + jabuke, sljedeće smo večeri imali ostatke na salati:

posluženo s domaćim sirom, povrćem, zeljem i nadjevom kukuruznog kruha koje sam imao u unutrašnjosti Zamrzivač iz Dana zahvalnosti

Jednostavna večera spremna za nekoliko minuta: bez burgera s bikovima s balonom Collard zelenilo

Burgeri su posluženi na Veliki žetvi Virginia peciva i preliveni feta-crvenom raširenom paprikom Matt je donio kući iz pekare.

Za ovratnike smo skuhali 2 kriške slanine i uklonili ih iz lonca kad su bili hrskavi, a zatim dodali zelenilo u mast. Nekoliko minuta pirjanja kasnije i imali smo gomilu dimljenih zelenila.

Joni je napustio ovo pivo od đumbira u pekari da bismo ga pokušali. Nikad nisam imao ništa slično! Bilo je to poput đumbira alea pomiješanog s Kombucha. Najbolje se poslužuje preko leda s limunom, rekla je boca.